Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 21:35 - За моята бъдеща женица
Автор: zakk Категория: Забавление   
Прочетен: 2465 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, казвам се Петко но ми викат гюделията и съм тук да се представя на всички НЕангажирани момичета.
Няма да крия че съм от провинцията и от малък пия много ракия.
Затова си тътря единия крак в кутия и после намирам дума.
На 3 годишна възраст вече изядох жива кокошка и се здобих с рядката дарба да пея с ухо!
Продължих да пия ракия и така развих отлична координация.
Като например със едната ръка хващам муха, махам и апандисита и и давам 5 лв за такси !

Първата ми жена беше Снежанка от Рио де женейро.
След като се разведохме от нея ми останаха две дечица..Наденица и Кървавица.
Те обаче по край коледата изчезнаха..

Втората ми жена се казваше със хубавото име Чичолина.
Всички много е обичаха и е каниха на гости обаче без мене.. незнам защо.
И така по примера на един класически герой аз е изпратих в манастир, но те пък е приеха само във манастира Шао-Лин.

Третият ми брак беше с дъщерята на пижо и пенда.
Която пък се оказа златната рибка...
Чаках е малко така да наедрее бих и един хубав шамар и е изпекох на барбекюто да и падне позлатата..
С парите си направих пластична операция и сега съм нов човек !
С лявата рака пуша и пия а с дясната не пуша и не пия.
С единият крак се придвижвам, а със другия гледам телевизия.
Ръцете ми са вързани директно към топлофикация, за това във къщи нямам радиатори.
Вътрешното ми ухо е на куче, а окото показва север,изток,запад и пак север.
Като кихна заспивам, като седна печеля от тотото.
Имам само някои малки изисквания към моята бъдеща приятелка:

Тя трябва  да не е много ниска, да не е мислят за мое дете.
Трябва да е много чаровна и да може да жонглира с двете си гърди, за да ме развеселява.
Да може също така да прави щпагат, да се явява на олимпийски игри където да печели награди и разбирасе парите да дава на мене, понеже аз съм много марзелив.
Да не пие кафето със захар за да има за дечицата да им правим качамак.
И въобще ако може да не говори, освен ако не е попитам нещо важно.
Като например : Здравей и тя да ми каже "Ама най много здравей"
Моята спътница в живота също така трябва да може да стреля с лък и копие защото, там където ще живеем ще се прехранваме със дивеч.
И също да умее да скача висок овчарски скок и да мята гюле !
Ако трябва ще и наема треньорка, защото иначе в джунглата така ще се овъртоли че няма да знае... кое е ляво кое е дясно.. кое е тунел кое е мост.
Искам да е предупредя че аз имам още две жени, и трябва някакси така да направим времето..
Затова имам и една приятелка диспечерка която кординира моята ангажираност.
Така да мога да ходя при едната си жена която е кранистка и при другата която е хирург в Маями.
Там ходя аз да е изнудвам понеже съм рекетьор .. първо бях шахматист, после станах рекетьор и завърших пекинската школа за интриганти и пияни космунавти.
И незнам какво мислите но много спадна процента на звездобройците във момента !

И последното ми изискване към моята евентуална булчица е да знае дайчевото хоро !
Зашото като се женим никой няма да е пита знае ли го или не, ще извадя пистолета  и ще го научи дайчевото хоро както и майка и не си го е представяла че може да го научи.
И да не ходи дибидюс гола !  Защото вечер хората излизат и те са със слаби сърца !
Последния път когато бившата ми жена се съблече гола съседа така някък си малко почина... Той пък се оказа нейн баща.
Та бързо така аз му заколих едно прасе, сменихме му сърцето със това на прасето и уживя човека.
И какво сега друго важно освен да кажа : Да се обичаме и да бъдем честни един към друг защото, народът не случайно е казал : Сам човек само за тоалетната








Тагове:   Моята,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zakk
Категория: Забавление
Прочетен: 157077
Постинги: 70
Коментари: 69
Гласове: 349
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930