Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2008 02:42 - Новото поколение..
Автор: zakk Категория: Забавление   
Прочетен: 1266 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.05.2008 02:47


Здравей, Българино.
Отново съм аз, твоят приятел.
Какво правиш ти за развитието на новото поколение ?
Аз ли какво правя ?
Седя на скамейката и гледам цирка.
Цирка в който живее България днес.
Цирка в който твоята 14 годишна дъщеря вече води полов живот и пие повече от теб.
Там където синът ти вместо да излезе да се забавлява с приятели той, предпочита да се напие или дрогира.
Същият този който ходи на училище само за да пие кафе и да се бие.
А дъщеря ти ? Познаваш ли е още ?
Мислиш ли че е нормално  момиче на 14 години да използва огромни количества грим?
А мислиш ли че едно 14 годишно момиче може да роди едно здраво дете ?
Знаеш ли.. преди 2 дена пътувах със градския автобус и две момичета на не повече от 14 обсъждаха тестовете за бременност...
Да ти кажа... аз не бях чувал че съществуват толкова много видове теста.. преди да чуя от едното момиче колко е правила...
Такива случки ако тръгна да ги разказвам всичките няма да ми стигне времето и мястото сигурно..
Да не забравя така наречените "емота" каквото и да значи това..
Скъпи момичета и момчета... това наистина е най лестното решение на всичките ви проблеми.
Да те ще изчезнат.. но и вие ще изчезнете с тях.. някак си е глупаво не мислиш ли ?
Според мен намери друг начин в който проблемите ще изчезнат без да те повлекат със теб.
Мисля че си спомняте наскоро двете момичета който си отрязаха вените във някакъв "емо" ритуал.. Спомняш ли си?
Скъпи момичета, моля ви ! Спрете да деградирате ...
Да всички искаме да сме хубави във очите на другите... но обличайки се като "проститутка" и със слаб езиков речник... няма да постигнете кой знае какво.
Някакси новата "мода" сред момичетата на мен лично не ми харесва..
Никога не бих отделил от времето си за такъв тип момиче...но това е мое мнение което не налагам на никой.
А къде забравихме момчетата ?
Онези който си бръснат голи главите, правят си татуировка примерно "Лаута хуулс" и бият близкия си "приятел" единствено защото тои бил от "Ботев".
Същия който постоянно вика във час и тормози онези хорица назначени на работа за да го образоват..
Сексът е хубаво нещо.. но дали е хубаво да станеш баща на 16?
Имам един такъв познат горкичкия, само на 19 е а има 3 годишно дете.
Във какво се превръща младото поколение... ужас...
Нямам думи да опиша безумието което срещам всеки ден излизайки на улицата.

Скъпи Българи, скъпи родители всички искаме нашето дете да се изгради като личност само.
Но скъпи ми родители нали не искаме детето ни след 20 години да чисти улицата заради тези "малки" грешки във детството попречили му да завърши образованието си.

Скъпи ми Българино, СЪБУДИ СЕ ! Преди да е станало късно



Тагове:   новото,   поколение,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower555 - ЗДРАВЕЙ ZAKK:)
02.05.2008 12:57
Интересен постинг.
Относно "емотата" -аз също не ги харесвам.
А защо ли повечето тийнейджъри си умират от
кеф да се правят на такива?
Въобще не ги разбирам....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zakk
Категория: Забавление
Прочетен: 156953
Постинги: 70
Коментари: 69
Гласове: 349
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930