Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2008 20:56 - Сбогом Любима Моя
Автор: zakk Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1368 Коментари: 0 Гласове:
0



Разочаровах ли те или те сломих?
Защото видях края,преди да сме поставили началото...
Трябва ли да чувствам вина или да обвинявам себе си ?
Да, видях, че беше заслепена и знаех, че ще победя.
Така че, отнех това, което беше мое с вечна правота отнесох душата ти навън в ноща
Може би това е края, но не искам да спирам до там тук съм заради теб ако те е грижа
Ти докосна сърцето,душата ми ти промени живота и стремежите ми.
Любовта е сляпа, разбрах това когато сърцето ми беше ослепено от теб.
Целувах устните ти,придържайки главата ти споделях сънищата и леглото ти познавам те добре,познавам уханието ти..пристрастен съм към теб.

Аз съм мечтател, но когато се събудя  ти можеш да нараниш духа ми ограбваш мечтите ми.
Но когато си тръгнеш запомни ме запомни НАС и всичко, което бяхме.
Виждал съм сълзите ти, виждал сам усмивката ти гледал съм дълго как спиш.. бих прекарал живота си с теб...
Познавам страховете ти, както ти знаеш моите имали сме съмнения, но сега всичко е наред.
И те обичам, кълна ти се, че е истина! 
Немога да живея без теб !! 
И все още държа рълата ти в моята, докато спя.
Душата ми се преражда в момента когато коленича в краката ти.
Толкова ми е пусто,скъпа... толкова пусто..Толкова съм празен

Сбогом любима моя, сбогом приателко!
Ти беше единствената единствената за мен!



Тагове:   моя,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zakk
Категория: Забавление
Прочетен: 156869
Постинги: 70
Коментари: 69
Гласове: 349
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930